Про нас
Інтернет - магазин "MAXEMUS" пропонує завжди популярні і потрібні товари за найбільш оптимальними цінами, навіть і не намагайтеся знайти дешевше! У нас в магазині представлений максимально широкий асортимент різних товарів.
Ми завжди відкриті і готові до спілкування з гостями нашого сайту, завжди готові прислухатися до побажання нашого клієнта, підкажемо і допоможемо з вибором товару для вас.Так само можете ознайомитися з нашими популярними товарами, можливо знайдете там саме те, що вам потрібно.
На всі товари надається гарантія, зроблена для того щоб ви не сумнівалися в їх відмінній якості . Абсолютно всі товари, що продаються в інтернет-магазині MAXEMUS, перед реалізацією перевіряються та тестуються, проходять індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму.
Чекаємо Вас за покупками кожен день, Ми завжди до ваших послуг!
Всі надіслані транспортними компаніями вантажі застраховані на повну вартість. Тому щоб переконатися в збереженні одержуваного товару, огляньте його відразу при отриманні (в відділенні перевізника не відходячи від вікна видачі або при працівника транспортної компанії). Перевірка товару здійснюється на відділенні Нової пошти, навіть якщо по передоплаті товар купується.
Якщо раптом щось не працює, розбилося, пом'ялося або втратило зовнішній вигляд, або ви бачите, що упаковка розкривалася і чого не вистачає ― обов'язково складайте на місці з працівниками компанії-перевізника відповідний акт.
Тільки в такому випадку ви зможете обміняти товар на інший.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
-природно знос чи вичерпання ресурсу;
-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Повернення або обмін товарів
Обов'язково при отриманні оглядайте вантаж.
Отримавши вантаж ви підтверджуєте його цілісність і схоронність.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з дня покупки за допомогою служби доставки.
1) Умови повернення:
1.1 Для оформлення повернення потрібно зв'язатися з нами і вказати з якої причини відбувається повернення.
1.2 Ми повернемо вам гроші після того, як отримаємо повернення і оглянемо на ньому пошкоджень або дефектів, не пізніше ніж через 7 днів.
Для повернення коштів клієнт повинен надати рахунок IBAN і ІПН
1.3 Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
2) чи Можу я відмовитися від товару, не підійшов, на пошті?
У разі якщо ви обрали спосіб оплати карткою або наложений платіж ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливе. У випадку якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити замовлення і потім оформити повернення через сервіс.
3) На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обмін таких виробів:
- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (крім заводського браку);
- вироби, які мають сліди використання;
- вироби після 14 днів з дня продажу;
- вироби, які змінили свій колір або деформувалися за зовнішніх факторів
4) Умови повернення або обміну вироби:
- Ми приймаємо для повернення / обміну вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці при наявності товарного чека.
- У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
5) В яких випадках не надається гарантійне повернення:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушені правила використання
- було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінена конструкція товару
6) Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
-природно знос чи вичерпання ресурсу;
-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Накладений платіж;
- Оплата на карту;
- Готівкою.
При оплаті на карту ви економите на доставці (не переплачуєте поштою за зворотній переказ грошей нам).
При накладений платіж та оплаті готівкою ви переплачуєте комісію нової пошти у розмірі 3,2 % від вартості замовлення.
- Нова пошта;
- Кур'єрська доставка;
- Самовивіз