Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення товару Повернення або обмін товарів Обов’язково при отриманні оглядайте вантаж. Отримавши вантаж ви підтверджуєте його цілісність і неушкодженість. Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів із дня купівлі за допомогою служби доставки. 1) Умови повернення: 1.1 Для оформлення повернення потрібно зв’язатися з нами та вказати по якій причині відбувається повернення . 1.2 Ми повернемо вам кошти після того як отримаємо повернення та оглянемо чи немає на ньому пошкоджень або дефектів, не пізніше ніж через 7 днів. Для повернення коштів клієнт повинен надати рахунок IBAN і ІПН 1.3 Ми оформляємо повернення, якщо: - товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, тощо. - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; - збережено всі ярлики та заводське маркування. 2) Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті? У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи наложений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс. 3) На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні таких виробів: - вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку); - вироби, які мають сліди використання; - вироби після 14 днів з дня продажу; - вироби, які змінили свій колір або деформувалися через зовнішні чинники 4) Умови повернення чи обміну виробу: - Ми приймаємо для повернення/обміну вироби в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності товарного чека. - У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні. 5) У яких випадках не надається гарантійне повернення : - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; - порушено правила використання - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено конструкцію товару
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.